יום שני, 5 באוגוסט 2013

תמיכה בסיעת העיר העברית - בחירות למועצת עיריית ת"א - מאי גולן בחירות לעיריית תל אביב 2013

חברים יקרים,
מזה זמן רב שאני נלחמת למען דרום ת"א מתוך כוונה אמיתית לשינוי וללא שום רצון לרווח אישי. עכשיו, נעניתי לקריאה שלכם לרוץ למועצת עיריית ת"א ולמלא שם תפקיד התנדבותי אך משמעותי למען שינוי המציאות המחפירה שמתרחשת אל מול עיניהם המתעלמות של כל מקבלי ההחלטות. עכשיו אני צריכה אתכם שתעזרו לי לעשות את זה. לצערי פרסום בפייסבוק לא מספיק בכדי להגיע לקהל הרחב בתל אביב ובשביל להגיע לאנשים ובכדי לחשוף את האמת על המציאות ההזויה שמתרחשת במדינת דרום ת"א - אני צריכה כסף. כן, בלי כסף זה לא ילך. אינני פליטת ליכוד, לא סגרתי דילים עם עובדי עירייה ואני בטח שלא אחד מאלפי הארגונים שממומנים על ידי הקרן לישראל החדשה. הדרך היחידה שאני אצליח לפרוץ את חומות הלבנים שמנסות לחסום אותי מלזעוק את האמת המרה היא אם אצליח לממן בולדוזר שישבור את החומות האלו ולא ארוץ אליהם עם פטישון...
מה שלא ידעתי הוא זה שבחירות זה פרסום ופרסום זה כסף – ואם אנחנו לא נשקיע הקרן לישראל החדשה וארגוני השמאל הקיצוני כן ישקיעו.
ולכן נותרתי עם ברירה אחת והיא להעמיד את המצב להחלטתכם, אם אתם מאמינים בי ובמה שאני יכולה להביא לשולחנם של מקבלי ההחלטות – אני צריכה שתתמכו בי ותעזרו לי להצליח.
מי שמעוניין לתרום ולעזור לסיעת העיר העברית – מוזמן לשלוח מייל ל:
Haeer.haivrit@gmail.com

בתקווה לעתיד טוב יותר למען ת"א – ועם ישראל.

מאי גולן - סיעת העיר העברית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה